четвер, 16 листопада 2017 р.

Притча

Один мудрець шукав здібного і талановитого учня, щоб передати йому свої знання. І вирішив він зібрати всіх своїх численних учнів.
Мудрець сказав їм:
-  У мене виникла проблема і я хочу дізнатися, хто з вас може розв’язати її. Бачите – позаду мене найбільші, найтяжчі і наймасивніші двері в усьому місті. Хто з вас зможе відчинити їх без сторонньої допомоги.
Деякі учні просто опустили голову: проблема видавалася нерозв’язною,  інші дослідили двері ретельніше, розглянули можливість використання важеля і особливості матеріалу і дійшли висновку, що задачу годі вирішити.
Тільки один учень, підійшов до дверей і ретельніше дослідив їх. Всі припускали, що двері замкнуті або заклинені, але на справді вони були ледь-ледь причинені. Учень глибоко зітхнув, зосередився і легенько штовхнув двері. Вони були сконструйовані так бездоганно, що вистачило легкого поштовху, щоб відчинити їх.
Мудрець знайшов собі наступника. Він обернувся до решти учнів і сказав таке:
-    Успіх в житті і роботі залежить від кількох визначних чинників і сьогодні ви могли спостерігати як вони діють. По-перше, дозвольте свої чуття вичерпно дослідити і зрозуміти реальність яка оточує вас. По-друге, не робіть поспішних і тому неправильних висновків. По-третє, будьте досить відважні щоб ухвалювати рішення. По-четверте, ухваливши його дійте впевнено і без сумнівів. По-п’яте, зосередьтеся і не шкодуйте своєї енергії та сили. І врешті-решт не бійтеся припуститися помилки.

вівторок, 14 листопада 2017 р.

Обласний науково - методичний семінар з питань випереджаючої освіти зі сталого розвитку

20 вересня 2017 року в місті Дніпрі пройшов Обласний науково - методичний семінар на тему «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально- виховний процес: теорія та практика», у роботі якого взяла участь заступник директора з НВР НВК « Ліцей-СЗШ № 10» Постоєнко О.О. Були розглянуті цікаві педагогічні досвіди впровадження освіти зі сталого розвитку у навчально-виховний процес шкіл області, перспективні напрямки роботи над освітнім проектом.
На семінарі були оголошені підсумки конкурсу методичних розробок уроків з аспектами сталого розвитку « Сталий розвиток – краще майбутнє для всіх», де колективна роботи вчителів початкової школи ліцею Ковальової Л.І., Баглай Д.Г., Вдовенко А.О. отримала ІІ місце.  
                    Вітаємо переможців! Бажаємо їм творчих успіхів у подальшій роботі!





Підсумки міського етапу конкурсу «Вчитель року – 2017»


23 грудня 2016 року в актовій залі ЗОШ № 9 були підведені підсумки міського етапу конкурсу «ВЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017». Члени журі назвали імена переможців,а також активних учасників конкурсу. Так, згідно з висновками журі визнані переможцями (інші – лауреати):
а) в номінації «Початкові класи»
І місце - Ковальова Л.І. (НВК «Ліцей – ЗОШ № 10)
ІІ місце - Морщавка С.В. (Гімназія)
ІІІ місце - Забутна А.М. (Гуманітарна гімназія)
б) в номінації «Біологія»
І місце – Єсипова Н.С.( ЗОШ № 9)
ІІ місце – Жур О.А.
ІІІ місце – Дрозд Л.М. (НВК «Ліцей – ЗОШ № 10)
в) в номінації «Інформатика»
І м – Нежувака О.А. .( ЗОШ № 9)
ІІ м – Лучкова А.С
Вітаємо переможців конкурсу- вчителів НВК «Ліцей № 10»
Ковальову Л.І. та Дрозд Л.М.!
Бажаємо педагогічного зростання, творчості, креативності
!



понеділок, 13 листопада 2017 р.

Классный час «Добре світло!»

Классный час проводился c учениками 9-Б класса. Ребята очень творчески подошли к этому мероприятию. Класс разделился на две команды: одни – за электросберегающие лампочки, другие- представляли лампы накаливания. Присутствовали уважаемые судьи, которым нужно было определить какая же лампа лучше. Занятие происходило в дружеской атмосфере, что сопутствовало продуктивной работе.

Міський конкурс «Учитель року- 2017»

15 листопада 2016 року в НВК «Ліцей № 10» пройшов І етап міського конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Початкове навчання», під час якого 4 конкурсантів (Забутна А. М., Гуманітарна гімназія, Смирна І. Г., ЗОШ № 7, Ковальова Л.І., НВК «Ліцей № 10», Олійник О.С., ЗОШ № 12) презентували свої майстер-класи. Учасники конкурсу творчо підійшли до виконання цього завдання. Кожен продумав цікаві вправи для групової та парної роботи.
      Учителі побували на програмі «Майстер-шеф» у Забутної А.М, «готували» фірмову страву «Технологія створення ситуації успіху» за оригінальним рецептом.
      Разом з Ковальовою Л.І. вчилися втілювати ідеї сталого розвитку на різних уроках в початковій школі, жити з турботою про майбутнє, піклуватися про ресурси планети. Учасники майстер-класу уявляли себе в ролі старих речей, пропонували шляхи їх повторного використання у побуті. Створювали тематичні колажі на запропоновану тему.
      Смирна І.Г. запросила колег до казки «Котигорошко», під час якої показала власні прийоми роботи над темою «Речення».
      Олійник О.С. розповіла про три основні кроки щодо діяльнісного підходу як засобу розвитку особистості молодшого школяра. Провела із колегами цікаві фізкультхвилинки.
Журі оцінило старання конкурсантів, визначило кращих.
                         Побажаємо учасникам конкурсу творчості, наснаги, креативності !




Робота міської творчої лабораторії вчителів поч. класів з питань освіти для сталого розвитку

22.10.2015 на базі НВК «Ліцей № 10» члени міської творчої лабораторії з питань випереджаючої освіти для сталого розвитку (керівник Постоєнко О.О.) провели теоретичний семінар на тему «Методологічні засади курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета» 3-4 класи». Учасники детально опрацювали зміст, мету і основні завдання курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета» 3-4 класи», використання ідей педагогіки емпауерменту при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час. Вчителі початкових класів Ковальова Л.І., Желдакова Т.В., Постоєнко О.О. поділилися цікавим досвідом роботи з викладання « Уроки для сталого розвитку». Педагоги проглянули фрагмент уроку на тему «Стань чемпіоном по збереженню енергії (виготовлення екоплакатів)» ( НВК « Ліцей № 10»,3-В клас, вч. Постоєнко О.О.), обговорили особливості організації на уроці групової роботи. Було затверджено «Паспорт міської творчої лабораторії», спланована робота в Освітніх округах міста з питань освіти для сталого розвитку.






Відкритий урок з інтегрованого курсу «Мистецтво» на тему «Неповторні солом’яні аплікації»





У рамках проведення предметного місячника з інтегрованого курсу «Мистецтво» в початковій школі викладач музичного мистецтва Вундервальд В.Є. 02.03.2016 року провела відкритий урок у 4-В класі на тему «Неповторні солом’яні аплікації»(виготовлення панно). Перед початком уроку діти відвідали експозицію дитячих солом’яних робіт НВК « Ліцей № 10». Потім педагог вдало включив вихованців в активну творчу практику. Учні в групах виготовляли деталі українського пейзажу: квіти мальви, дерева, кущі із солом’яних стрічок, використовуючи старовинну техніку. А потім колективно створили настінне панно із виготовлених деталей. Урок пройшов на одному диханні, усі присутні відзначили особливу творчу атмосферу, що панувала на занятті, тісний зв'язок учнів та вчителя.

Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку»






26 листопада 2015 р. Постоєнко О.О., заступник директора з НВР НВК «Ліцей № 10», стала учасницею Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку», що проходила в актовому залі ДОІППО. Організатори познайомили присутніх з підсумками роботи Міжнародного освітнього проекту «Освіта для сталого розвитку в дії». Були названі 11 шкіл-переможців області, що отримали звання « Школа сприяння сталому розвитку», серед них було відзначено НВК «Ліцей № 10» м. Марганця. Учасники конференції поділилися цікавим досвідом роботи. Висоцька О.Є., керівник проекту, надала методичні рекомендації для роботи в новому освітньому проекті «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчальний процес».

Робота міської творчої лабораторії вчителів поч. класів з питань освіти для сталого розвитку

22.10.2015 на базі НВК «Ліцей № 10» члени міської творчої лабораторії з питань випереджаючої освіти для сталого розвитку (керівник Постоєнко О.О.) провели теоретичний семінар на тему «Методологічні засади курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета» 3-4 класи». Учасники детально опрацювали зміст, мету і основні завдання курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета» 3-4 класи», використання ідей педагогіки емпауерменту при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час. Вчителі початкових класів Ковальова Л.І., Желдакова Т.В., Постоєнко О.О. поділилися цікавим досвідом роботи з викладання « Уроки для сталого розвитку». Педагоги проглянули фрагмент уроку на тему «Стань чемпіоном по збереженню енергії (виготовлення екоплакатів)» ( НВК « Ліцей № 10»,3-В клас, вч. Постоєнко О.О.), обговорили особливості організації на уроці групової роботи. Було затверджено «Паспорт міської творчої лабораторії», спланована робота в Освітніх округах міста з питань освіти для сталого розвитку.







Робота ліцею у проекті «Випереджаюча освіта для сталого розвитку»


03.06.2015 року Постоєнко О.О., заступник директора з НВР НВК « Ліцей № 10», взяла участь у роботі обласної робочої наради керівників експериментальних навчальних закладів, що працюють за проектом «Випереджаюча освіта для сталого розвитку» в рамках дослідно-експериментальної програми «Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку на термін 2009-2015 рр.».

Обласний семінар з питань «Випереджаючої освіти для сталого розвитку»

25 лютого 2015 року в актовому залі ДОІППО пройшов обласний семінар для керівників експериментальних шкіл, що працюють за проектом «Випереджаюча освіта для сталого розвитку», у роботі якого була задіяна Постоєнко О.О., заступник директора з НВР НВК «Ліцей № 10».
На семінарі були поставлені нові завдання для ІІІ(узагальнюючого) етапу експериментальної роботи. Обговорювалися нові перспективні напрямки роботи експериментальних шкіл проекту «Випереджаюча освіта для сталого розвитку». Були підведені підсумки обласного конкурсу «Школа випереджаючої освіти – інноваційний навчальний захід», в якому 150 шкіл області представили цікавий досвід роботи з даної проблеми. НВК «Ліцей» був відзначений за активну участь у конкурсі.

IMG 4293