Із досвіду роботи вчителя поч. класів,
заступника директора з НВР
НВК « Ліцей – СЗОШ І- ІІІ ступенів № 10»
Марганецької міської ради
Дніпропетровської області
ПОСТОЄНКО О.О.
Курс за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета»( 3 кл.)
Тема 1. ЩО РОБИТЬ НАШУ ЗЕМЛЮ ЩАСЛИВОЮ
Курс за вибором « Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета»( 4 кл.)
Тема 4. ПІКЛУВАННЯ ПРО РОСЛИНИ
Урок - зустріч 2. Як стати справжнім другом рослин
заступника директора з НВР
НВК « Ліцей – СЗОШ І- ІІІ ступенів № 10»
Марганецької міської ради
Дніпропетровської області
ПОСТОЄНКО О.О.
Курс за вибором «Уроки для стійкого розвитку. Моя щаслива планета»( 3 кл.)
Тема 1. ЩО РОБИТЬ НАШУ ЗЕМЛЮ ЩАСЛИВОЮ
Курс за вибором « Уроки для стійкого
розвитку.
Моя щаслива планета»( 3 кл.)
Тема 3. Важливість води для людини та скорочення її витрат
Урок – зустріч 1. Чому варто берегти воду?
Моя щаслива планета»( 3 кл.)
Тема 3. Важливість води для людини та скорочення її витрат
Урок – зустріч 1. Чому варто берегти воду?
Тема 4. ПІКЛУВАННЯ ПРО РОСЛИНИ
Урок - зустріч 2. Як стати справжнім другом рослин
Спасибо за интересный материал. На своих уроках уже использовала некоторые виды работы , а также дополнительный материал, который использовала не только на уроках основ здоровья и природоведения, а также на уроках математики, на которых проводили вычисления и составляли задачи об интересных и полезных фактах.
ВідповістиВидалитиСпасибо. Нашла для себя интересные моменты - использую на уроках. Могу поделиться тематической подборкой физкультминуток для уроков природоведения и СР.
ВідповістиВидалитиДякую! Де можна переглянути фізхвилинки?
ВидалитиБрошура з фізкультхвилинками у 11 кабінеті. Є і в електроному
Видалитиваріанті. Можу переслати на ел.пошту.
Олена Іванівно, скиньте, будь ласка, на мою поштову скриньку ваші фізкультхвилинки. Дякую.
ВидалитиСпасибо, очень интересный материал. Уже применила некоторые приемы на уроке природоведения.
ВідповістиВидалитиДякую! Дуже цікавий матеріал. Одне питання. Як реагують батьки на ці уроки? Чи долучаються вони до співпраці?
ВідповістиВидалитиШколярі НВК « Ліцей № 10» після занять активно обговорюють удома питання збереження природних ресурсів, проводять з батьками нескладні самостійні дослідження щодо їх використанні в побуті, виконують практичні проектні завдання, ведуть свої портфоліо.
ВідповістиВидалитиРезультати анкетування батьків з питань важливості та корисності проведення уроків для сталого розвитку свідчать, що інформація та практичний досвід, отриманий учнями ліцею на заняттях поступово змінюють ставлення до проблеми дбайливого використання природних ресурсів (води, енергії, рослин) не лише дітей, але і дорослих.
Матеріал дійсно корисний для вчителя-практика, цікавий та важливий для сучасної дитини. Обов'язково використаю на своїх уроках.
ВідповістиВидалитиКорисний матеріал для вчителя. Предмет навчає сучасних дітей бережливо ставитися до природних ресурсів.
ВідповістиВидалитиИнтересный и познавательный материал! Спасибо! Я не веду курс "Уроки для сталого розвитку", но он меня заинтересовал, обязательно попробую использовать в работе с детьми и родителями.
ВідповістиВидалити